vem vaknar 05:30?

godmorgon godmorgon godmorgon! jaha tommi väckte mig kl halv 6, sen skulle man på toan och gissa vem som glömde lyfta locket? jaha piss hela röven! jag som inte börjar förräns kl 13.00,suck. så nu är man uppe och tvättar ;)

helgen var underbar, egentligen hände väl inget underbart ovanligt och roligt,eller kanske.

fredagen började med ett lunchpass, sedan piccolo med jonna på stan. lite senare kom elina och vinboxen öppnades. några hemligheter kom fram också;) haha roligt hade vi! kom ner sent på stan, så det blev inge open:O intressant kväll och lite för mycket att dricka:D



på lördagen mådde jag skit, så jävla bakis! man ska inte blanda saker.. tommi kom vid 2, jag klev inte upp förrän 4 :p båda var vrålhungriga så vi åt bufé på kermit, taco &pizza, haha lite mätta.
elina&jag hade planerat bio ikväll egentligen, t o m vart vi skulle sitta! men så hade jag klantskallen sett fel datum så den börjar nästa vecka :O men tommi och jag for och köpte godis och glass också myyste vi hela kvällen:)

på söndagen åkte vi till birsta. jag hittade massor av saker men tommi blev lite småless så jag var snäll och tänker kolla det innan jobbet istället:) vi handlade mat påvägen hem och gjorde mammas köttfärssås med spagetti, MM :D
sen gick jag och tränade, fy vad jobbigt och inte alls roligt det var, jäkla sprit!
när jag kom hem fick jag världens överraskning. det var ljus överallt också hade han diskat allt och gjort jätte fint, och en ny bakad blåbärs&choklad paj med vaniljsås. Åhhh min älskling!! till det kollade vi på "nothing hill" på kvällen som var jätte mysig!



tommi&jag hade inte setts på 2 dagar och vi vart som nykära hela helgen! helt perfekt, bättre än i början :O dock pallar ingen av oss att vara utan varandra mer än bara några minuter, så det händer inte ofta ;)

nu är det måndag och ny vecka. jobbar mån-ons, fast bara 5-7 timmar om dagen så det är skönt :D nu ska vi fika frukost, gröt :D


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHAHAHAHAHAHAH fyfan va kul med toan

2009-09-15 @ 17:19:12
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0