aah

har precis kommit hem från mackedonken. har varit med elina och jocke ikväll :D skulle se elinas lag spela på kuben och elina tog en timme fel på tiden den klanten!! så for till camilla och drack kaffe medans vi kikade på halv åtta hos mig som helt besatta;-)
så vi har stått ute och frysit samtidigt som jag varit livrädd för och få bolljäveln på mig! kan inte fatta att jag spelat fotboll.... jocke och jag satt och drägglade över att få käka en cheese under hela matchen, elina på nuggets... men vi fick henne att ändra sig tillslut ;-) så blev strips beasås + 2 cheese,smaaal! jag som åt pizza igår! dock var elina snäppet värre som redan ätit på big boy tidigare idag haha!! eller jocke med TVÅ SÅSER!  haha!!

förutom detta har en viss människa förstört hela min dag och hela mitt liv.......... less less less.....

mys




hot babe



inte så jävla äckligt






Kommentarer
Postat av: matilda

åååhh har ni?? men när jobbar du nästa gång så kan jag komma dit och handla då? :D ååh bra att du sa det :D

2010-04-29 @ 10:25:53
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

jag vill att missi kommer hit nån dag :D jag kan vara kattvakt :D ÅÅÅH JAAAAAAAA!!!! småvänner =D

2010-04-29 @ 10:26:41
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0