det är nu det händer

den senaste veckan har det verkligen hänt saker

 

- jobbat tis-mån

- bokat uppkörning(!!!)

- bokat turkietresa(!!!)

- tagit lån från banken

- fått jobb på posten:S

- klarat halkbanan

- läst ut körskoleboken och verkligen kommit igång med körkortet

- + på deklarationen

 

ifredags jobbade jag och lisa kväll och hade vääldigt mkt tid över, så vi gjorde lite "lyx" fika på rasten. hon åt godsaker - jag fick nöja mig med denna smarriga macka ;-)

 

från lördagen då jag spöade skiten ur nadja ;-)

 

beställde självklart jordgubbs -mjölkdrinken. jag,några gubbar och barkillen kom fram till ett namn eftersom tydligen bara jag beställer den haha.. "jordgubbsgrisen" så fråga efter den när ni är på bowlingen;-)


nadjis inne på aveny på hoffmaister =)

under söndagen njöt jag av den underbara solen på mormors altan. jag njöt till och med av humlan och fåglarnas kvittar som annars brukar vara störande =) VÅR!!! <3


Kommentarer
Postat av: nadja

så mycket vann du inte va mig ;P jag äg eju på strike´s ;P hahahahah

2010-04-14 @ 13:28:21
Postat av: jenny

de var alkoholen som gjorde sitt ;-)

2010-04-14 @ 22:55:08
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0