friday with my best friend

fredagen började jag med en härlig joggingtur i solen:D tog bussen till alnö och oj vad minnen jag fick när jag gick upp för backen till elina, var alltid där när jag var yngre :D cina bjöd på jättegod middag innan vi for ut till birsta =) var in i 2 butiker... jag hittade självklart något på H&M, min absoluta favoritbutik!! en dödssnygg jumpsuit, var bara tvungen o köpa!! dock diggade inte elina den lika hårt;-) var in på ikea och även jysk där elina var ute efter nya sängkläder! sista stoppet fick bli willys där vi vräckte oss i gosaker, dock inga godsaker för mig, men annat gott :D hade jättemysigt med massa mackor, fruktsallad, godis, CHOKLADKAKOR, MACKOR m.m;-) lite skvallertidningar på det och slutligen "män som hatar kvinnor", sååå mysig kväll med min bästa vän elina, love u!!

resten av helgen bestod enbart av jobb och ytterligare en vit helg;-) jag och elina var riktigt duktiga som stog imot ifredags, det gjorde vi bra! måste ju spara sig till turkeeey om en månad :D

elina gör vi goda fruktsallad :D



mums



mular macka ;-)



polarkaka<3






elinas NYTTIGA KAKOR! :D



älskade pistagenötter






Kommentarer
Postat av: matilda

men duuurå!! godsalladen, mackorna och allt :D ge mig!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-28 @ 06:59:31
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0