superwoman

det är verkligen psykiskt jobbigt att sitta i kassan på en matbutik.. man blir verkligen sugen på ALLT som folk far och köper hela tiden. det var verkligen en dålig idé att gå till mormor på kvällen. jag var seriöst proppmätt imorse när jag vaknade!! men det la sig mer när jag var ute på en joggingrunda =)

idag har jag varit en såkallad superwoman som jonna brukar säga ;-) hade världens sovmorgon(hade stängt av mobilen kan vara därför jag sov så underbart länge) sprang en runda, körde till birsta, var till mamma innan hon skulle till hong kong och sedan stan med jonna. tog en fika och jag shoppade en DÖSNYGG jeansdress!! var jätte skoj att träffa min jonnis också:D har varit och kört med pappa i stan och överallt, och slutligen haft fin-besök =) nu ska jag se på halv 8 hos mig =) teori ikväll bläää

fina jonna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0