close the door and leave your key

har diskat.. fan vad jag hatar att diska. tänk er vad tid det går åt att stå och diska i livet... tänk alla roliga saker man kunnat göra istället. fyfan för diska. har ätit och mår fan skit. va är de för fel, man ska ju må bra av att äta. varför gör inte ja de??? fan hällekaka är ju gött. varför mår jag bra av att inte berätta saker? de sägs ju att man mår bra av att prata om saker. de måste vara rent skitsnack de med. och varför fattar inte folk att man inte vill prata om man inte svarar när de skriver. varför skriver de igen o igen o igen o igen??? jävligt störande. dryg är jag också. eller är ja inte? kanske lite bara? någon borde säga åt mig att lägga mig o sova. men ingen gör de. varför? för jag får göra vadfan jag vill, precis när som helst och hur som helst. hur skönt är inte de då lixom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0