flyttat ut

heey. ligger förtillfället i sängen med datorn i knät o kikar på tru blood med godispåsen i högsta högg! kan tillägga att jag numera bor med brorsan i 4an som jag hade för ett antal år sedan. trodde nog aldrig att jag skulle sitta o skriva blogg ikväll för fan vad hände med mig ikväll vettefan men nå jävuskt ont i rygg,nacke,hals,huvud,knä, fötter, tunga... har fått några riktgt jävla starka piller av farsan, fan jag känner knappt något... nice. igår flyttade vi ut, tog hela dagen... jag har varit en död människa idag, skola 8.00 , jobb efter de till 22.15. jo juste, jag är så kass på engelska så jag måste gå om engelska a, ja ett jävla skämt är de

bjuder på en video jag hittade på min kamera från stads i lördags, haha crazyy bitches fulla o gla'a, uppdaterar mer imorgon godnatt<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0