nu händer det grejer

hejsan.. idag kom jag på att det är grymt ljust i mitt nya rum på morgonen... fan! jag hatar solljus de förstör min skönhetssömn.
ja idag... har städat klart elinas lägenhet, blivit sjuk fått feber och haft true blood maraton. hjälpt elina inne i lägenheten, sååå fint kommer hon få de! =) ooo ja älskaaaar att vi blir grannar, så sjukt bra att det är kan vara sant!!
känts lite som att flytta hem igen idag faktiskt. vaknat av någon annan som stökar i lägenheten, ätit frukost med brorsan med dagstidning(helt otroligt båda två), ätit middag med hela tha family(tacos my love) och ikväll donat massa med farsgubben...
har hänt en annan sak också, men det tar jag upp imorgon, eller kanske senare, men den är supeeer;) fyfan min dröm!!

nä nu lite true blood o macka, sen sängen. jobb 10-22 imorrn buuuh. pössen

från lördagen som grymt kul;)




från söndags då vi flyttade ut min lägenhet



morsan hittade en hunka bakom kylskåpet.... den blev MIN;)



söta dammtussar bakom soffan;)



efter en miljon fram-och-tillbaka-mellan-lägenhet-och-pappaslägenhet så vart jag riktigt jääävla less och slängde skiten på sängen..... var riktigt roligt att rensa skiten sen....



pappa beställde hem pizza från biteline till alla... de behövdes;)



från mat till något annat.. blunda eller skrålla ner.... såhär såg min stackars fot ut på kvällen, fetblåsa efter all dans på stadshuset... den andra foten var värre men då spyr ni om ni ser de haha!




såhär blev de i mitt rum, myyyys va:D




ja o mitt sällskap gick ner i handla karra på icaaaa, bäst godissmak eller vad?!?!?




Kommentarer
Postat av: Linda

Samma godissmak som mig :D

2010-09-01 @ 12:08:25
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0