vardagsmys

vaknade av att jag slog i missi som sov bredvid mig i sängen, sötälsklingen min! blev ledig idag pga av allt för vanliga orsaker... men ska inte klaga, underbart skönt och passande! är gratisveckor på f&s så jag var på ett lunchspinningpass som heter spin puls intervall idag, och jag kan säga att det var det jobbigaste spinningpasset i mitt liv!! ledaren säger hela tiden vilken nivå man bör ligga på(alla har ett pulsbälte på sig) och så envis som jag är ska jag alltid ligga där, men helst högre! så för alla som gillar att utmanas är detta pass ett måste;)
har varit hos morsan som bjöd på spagetti o köttfärssås Mhh!! kollat på beverly hills, läst ikea tidningar druckit te kikat på gamla foton o surrat mys =) håller på packa ner prylar i kartonger men börjar lessna så nu kommer tommi med massa filmer.. blir till att njuta av min lediga dag resten av dagen/kvällen i soffan med mjukisdressen på! =) puss på er

helgens foton, selångermys med elina!!



älskade kolbulle!!




sjukt mysig kväll med min älskade =)



blev bjuden på frukost med sjukt goda räkmackor av mamsen innan jobb, uppskattat!:D



efter jobbet kom tommi och lagade korv hos mig, jag fick smaka en, eller tre menar ja... gött me körv


Kommentarer
Postat av: wil

lite mkt ketchup va? hehe

2010-08-25 @ 07:24:04
Postat av: jonna

alltså vad är kålbulle?:S haha

2010-08-26 @ 21:33:18
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: jenny

Wil: LAGOM kanske för LITE!!



Jonna: vet ej, typ fläskpannkaka... eller nä, något annat. sjukt gott är de iaf!!

2010-08-27 @ 01:08:11
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0