you think you've got me but you'll see



ser ni hur belåten tjejen är?;) blev en så jävla mysig middag på saffran i fredags!! satt ute i solen och tappasen var sjukt god(inte lika god som i sthlm karin) MYS. fortsatte uppe hos mig och hade våra diskussioner, så jävla bäst;) avslutade på allstar... sjuk kväll som vanligt, jag fattar inte varför de alltid händer så sjuka grejer när jag är ute nu förtiden??? men, ja gillar de;)

resten av helgen är fan hemlig. skämtåsido, eller....? kanske. nej jag vet inte. de är väl de, eller?.... kan jag bli drygare????? eh den var nice som fan hehehhe

blev go mat i lördags efter jobbeeh, se o njut



segt som fan att jobba varenda dag... kan ju underhålla med en konversion mellan mig o en kund idag haha(han är psykiskt sjuk eller liknade bara så ni vet)

kund: hej
jag: hej
kund: har du strumpor på dig?
jag: haha ja
jag: 32.50 blev det
kund: vet du vad jag skulle göra om jag såg dig ledsen?
jag: nej
kund: jag skulle skratta
jag: haha
kund: men säg att jag är stygg, säg de säg de då!!!
jag: ja, så ska man väl inte säga....(???)
kund: *sträcker fram handen och tar tag i min hand och vägrar släppa taget*
jag: *sliter mig loss*
kund: har du nagellack på dig?
jag: ja...
kund: på tårna också? nej, eller...? har du?
jag: haha jaa...


också springer jag iväg till camilla och håller på dö av skratt.. alltså om jag inte vetat att han varit störd han man ju fan skitit på sig för killen är stenseriös och bara glor in i ögonen på än. hahahha så jävla sjuk kille

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jennyyy!!!! akta dig för honom, den där läskiga kunden, han är hos oss på ica med. han brukar fråga oss om vi vet när fritidsgården e öppen och om vi heter sara, SVIN ÄCKLIG!

2010-08-04 @ 14:31:43
URL: http://lovisalofstrand.blogg.se/
Postat av: jenny

hahah men guuud. han är verkligen mysko!! han frågade mig igår om jag skulle börja grina om jag ramlade på golvet och han skickade polisen på mig, vem säger så???

2010-08-04 @ 23:25:02
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: tuffing

ser ut som om ett proffs har lagat maten

2010-08-06 @ 13:25:19
Postat av: ems

hahah, vi har varit utsatta av honom i år!! som tur är har han nu flyttat ;) han är really freaky! vänta bara tills han börjar känna igen er och veta era namn. inte kul att träffa på honom när man går på stan och han börjar ropa ens namn och springa efter en! jag höll på att dö!

2010-08-08 @ 19:04:00
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0