your golden lies feed my role

lite photos sen helgen

grillade med släkten på fredagkväll, gott och underhållande. pappa skulle mörda för min skull, de var rätt sweet. senare kom en söting med popcorn, film & godis till mig myyys



sandrus påväg till stoffe;)



timråland haha



påväg till la stada o shaka rompee



blev bjuden på mc innan hemgång, gick ju inte o säga nej då...



fira go mormor på 76års dagen på söndag:D



moster hade precis plockat 5,6 kg kantareller o här steker hon dem till mig, mmmmmmhhhhhhhhhhh!!!!! stekta kantareller med jävla mkt smör,salt o peppar på hårdbrö



Kommentarer
Postat av: matilda

var du också på timråland?? :o vi med :P

2010-08-09 @ 23:58:15
Postat av: ems

ta bort bild på mig!!!!

2010-08-11 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0