allahjärtansäckeldag

nejdå så farligt är det väl inte. det är bara det att jag inte tål att tankar ska gå till personer som är ett jävla dugg värt de. den sista personen man ska lägga sina tankar på! det är sista gången jag någonsin kommer ta upp denna människa. jag hoppas han låter mig vara, för ingen jävel ska försöka få kontakt med mig mot min vilja. om du läser det här kommer jag blockera alla dina sms/samtal om du inte slutar höra av dig. det finns inte ens tusen ord i världen som kan få något att kännas bättre.

så nu var det gjort, skönt att aldrig mer behöva tänka på det här. idag har jag varit till sjukhuset med mamsen, hon skulle lämna bajsprov som det så vackert heter. jag satt och läste "ELLE" medan, vårmode LOVE!!!
väldigt underbart väder idag. jag ska iväg och träna snart, sen blir de bio med sandris&stoffe =) skriver ett trevligare inlägg om min helg en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0