helg

torsdag gymmade jag, käkade hos mormor och jobbade till 22.15. då stod sandra utanför och vänta på mig :D gick hem till mig och drack vaniljte och kollade på sex and the city, myyys:D

fredag jobbade jag 10-19, var en aning trött eftersom jag och sandra kom i säng seeent! elina hämta upp mig efter jobbet och sen kom sandra, och tillslut stoffe och sjöberg:D vin,spel och dans, älskaaa förfester :D blev aveny där de var rock kväll. vart shots, drinkar, taqila för min del, var en kille som ville supa ner mig och få med mig på hotelet HAHA!!! tur att elina var där för det var inte många minnen där på slutet!;)

lördag var elina och jag dööööööd, alltså verkligen död. speciellt jag haha! vaknade på soffan med alla kläder, smink osv. hahah! vi låg i sängen till 6 hahaha:D helt sjukt!! åkte med jocke och elina till mormor och käkade spagetti&köttfärssås med massa mackor :D helt plötsligt ändra ja mig angående utgång och fick 5 min på mig att sminka mig, och jag hann:D var på förfest hos hampus med deras gäng ;) kul som bara den, skulle inte tagit de dära minttu shotsen på slutet bara!! blev stads för min del där basti fredrik mfl var :D dans och grejer sen hände en liten olycka i bilen påväg hem, men kuuuul kvälL:D

söndag, idag vaknade jag utan tröja och med byxorna halft neddragna, varför??? :D smink och allt på, lite spya i håret osv, mysigt va?;)
en aning seg men har faktiskt laddat in foton sedan helgen, var uppe hos mamma och badat =) nu ska jag ner på ica och köpa mig något gott :D en pizza hade ju inte suttit fel men orkar verkligen inte gå till stan! åh vilken jävla helg, kollar på bilder och garvar för mig själv... längtar redan till nästa :D

i torsdags, sandra i min fina pjamas ;)



sen fredagen;)




från lördagen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0