jobb och träning

jag säger bara vilken jävla morgon jag och mamma hade :D för de första var de 23 minus när vi skulle gå till mitt jobb och jag hade världens trunk med mig! påvägen dit säger mamma"du har väl nyckeln" och jag:"jamen nää ja glömde den hemma *ironisk*" också när vi äntligen är framme var JUST DEN NYCKELN HEMMA! HAHA! och jag var sen, hon var precis 11, lite panik! inte nog med det var både jag och mamma helt vit i aniktet, mössan, halsduken... mamma hade till och med vitt på sina kinder på håret HAHAHA!! skulle ta pärs bil, också låser mamma in sig... sen ska hon slänga ut nyckeln till mig genom fönstret, då har fönstret också fryst fast. hahaha vad jag garvade! men vi hämtade nyckeln och tror ingen kund hann komma endå;)

förutom detta har det gått bra och jobba. var och tränade styrkepass precis efter jag jobbat, börjar få lite muskler nu kände jag ;) när jag packat på mig allt igen och ska trippa hemåt står moster där i en varm bil, ibland är hon för gullig!

nu har jag fikat&varit till både mamma och pappa och hämtat grejer tills imorgon:D snart kommer väl sandra, så skriver mer om kvällen då, ha en trevlig kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0