ledig = ärenden, promenad, thai-mat

idag är jag ledig igen:D vaknade dock 8 av missi... kunde inte somna om för jag var tvungen o springa och göra 2an.. är de normalt och vakna av det?

på morgonen har jag ringt runt överallt. finns inga ord som räcker till, besvikelse-ledsamhet-ånger-förbannad......

började med bloggen och krångla, herrn som gjort om den till mig hade använt nå superkoder(närå men orkar inte förklara) och innan ja kom på vad det var... tålamod är inte min bästa sida, men efter några timmar blev den såhär, rätt clean ändå va?;)

mamma upppiggade mig med en härlig promenad runt sidsjön =) vi avslutade med thai-mat i kiosken som vi åt hos mig, JAG ÅT HELA! ni vet en hel jävla låda, det har jag aldrig lyckats äta tidigare.. har blivit sjukt hungrig sen jag började ta tag i träningen!

mamma gick nyss, skulle göra lite ärenden på bolaget, det är ju helg snart ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0