måndag&tisdag

måndag började jag 7.45, var lite tungt att kliva upp när de var minusgrader inne. sov med tjocksockar, byxor, tjocktröja och 2 täcken...
fick jobba över lite, till 13.30, hittade ett album på stan innan pappa kom och hämta mig!
drog på mig mina varmaste kläder och gick till mommo :-) var sen på ett pass, sjukt härligt bra och bara bäst!
kvällen var jag värdig att slappa framför tvn! det var baaara bra program: först halv 8 hos mig, sen outsiders och sist men inte minst paradise hotel;)

tisdag, idag sov jag till halv 11, riktigt skönt!! mamma ringde och ville gå till mormor, vilket var en superidé:) köpte med oss ciabatta och go-skinka och pallra oss dit. blev macka&vanilj te, mums :) blev också kellogs special för mig.. åt de alltid förr och gud så gott det var!:D
halv 5 var ja på kristins pass,ni såg ju i mitt förra inlägg att det var kanon!
nu ikväll har jag haft en linda på besök:D surra om allt mellan himmel och jord, och såg finalen på paradise, jackie = värdig vinnare!!:D

imorgon är jag ledig igen, herregud vad skööönt:D älskar när man är långledig!! jo mina kära vänner, jag fick 2 bio-biljetter av min snälla mamma idag, så när tar vi bio-besöket???:D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0