semla

idag vaknade jag 9.30 av att missi var hungrig lite less... men jag somna om :O till halv 12, så de var bra!
började med att sortera all tvätt, hatar de! så ringde mamma också gick vi ner på la stada i min skinnjacka o klackisar ;) sol ju!

vi var på hälsokost och kolla efter något till mormor, sen på stan där ja hitta massa vårkläder, shorts, blommiga linnen/klänningar... vill inte ens se dom!:D usch och fy för vintern
fick skynda mig hem och dra på mig varm kläder och gå bort till friskis för ett puls pass, verkligen opepp och världens träningsvärk. måste vara ett utav de jobbigaste jag gjort.

gick till mormor och hon hade just gjort fläskpannkaka, snacka om att rädda min dag!:D åt 2 portioner och massa mjukbröd med ost på ni vet?:D så jävla goda.. sen hennes jäkla hårdbrömackor, går inte sluta äta! åt 10 om inte mer, farligt!!
degade i hennes sköna fotölj och läste massa tidningar och tog mig en låååång vaaarm dusch(hos mig räcker vattnet max 10 min) så de va super:D

linda kom 9 och hämta upp mig, första gången ja åkte med henne sen hon tog körkort ;) åkte till mig och surrade! hon hade köpt med sig semlor, så jävla söt:D min första semla för i år! hon åkte nyss, ska sova snart, 12 timmar jobb framför mig! så godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0