tjejkväll&mys med sandrus<3

ikväll har vi verkligen haft tjejkväll! varit ner på stan och solade, sandra färgade håret på mig, vi gjorde ansiksmask och kollade på sex and the city medans =) blev sedan ögonbryns&fransfärgning till gofika =) nu har jag packat de sista, ätit lite mera, betalat räknar m.m. också ser jag att sandra somnat i soffan, såå söt! vågar inte väcka henne, får se hur jag gör. godnatt på er =)

sandras "lilla" väska;)



börjat få linje igen:D



sötnosarna mina



min snygga "färgahåret outfit" (känner du igen shortsen elina?;)



hårfärgen i!



LOVE



ansiktsmask, sex and the city och frukt <3



ögonbryn&fransfärgning





Kommentarer
Postat av: elina

Hahaa , ja snygga shorts :P så jävla fula !



Åh hade oxå villa vara meeed <3

2010-02-26 @ 00:46:03
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0