träning, thai-mat, film & elina <3

idag har jag varit ledig =) klockan ringde klockan 09.30, dödstrött och frusen var det bara att ta en, faktiskt skön prommis till arbetsförmedlingen på möte om jobb utomlands, riktigt intressant&inspirerande!! norge here we come;)

ringde massa nyttiga samtal hemma innan jag trippade till mamsen, och vi sedan till mormor =) hade träning och därefter kom elina och vi for och köpte thai-mat!!:D
vi har kollat på en jättebra film och myst i soffan med massor av täcken, filtar, kuddar & ljus =) nu sover lillgumman för hon ska upp tidigt imorgon! ska lägga mig i tid jag med, jobb hela dagen imorgon! puss på er


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad mysigt vi hade igår ! och filmen var ju svin bra ! Du är bäst vännen

2010-02-19 @ 07:08:01
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0