bättre uppdatering kommer

hejsan! anledningen till att jag inte uppdaterat är för att min kära pappa till klantskalle tagit kameran till indal, och jag vägrar blogga utan mina bilder sen helgen!!;)

håller förtillfället på prova kläder, sommarkläder.. jaha, det kommer bli dyrt för mig i vår/sommar för jag kan inte ha något! herregud nu förstår jag de där kilona verkligen försvunnit. kan inte ens ha mina trosor längre :S vissa som är från H&M, men de är kanske 5 stycken, haha! och alla mina shorts, leggins, jeans går inte:(
ska dra med mig världens påse med grejer nu till moster, hon kanske kan rädda mig :-)

blir riktigt uppdatering imorgon det lovar jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0