få ur dig det, och lämna det sen som en jävla diss

idag har jag fått det så jävla bevisat. alla killar är idioter. jag har gjort så jävla rätt de senaste åren tills för ett halvårsen, då trodde jag att jag hade hittat en kille som verkligen var snäll.
man kan tro att han bevisade det motsatta för 2 månader sen, man kan ju tycka det var pissigt gjort.
men idag fick jag reda på att ytterligare en kille är en jävla lögnhals som man trodde sååå jävla mycket på.'
jag ska stolt berätta att jag så jävla glad och nöjd över mig själv att jag kan gå vidare utan att böla som "alla tjejer gör", eller som man "normalt" gör. jaha kanske jag skulle ha föds till en kille? den jag ärvt den egenskapen är faktiskt min alldeles egna pappa, och det är jag jävligt jävla glad över.
jag har de senaste 2 månaderna bevisat för mig själv att jag är stark och att ingen människa kommer klara av att trycka ner mig. det kommer aldrig hända igen. en gång och jag var 14 år, vad visste man då. man lär sig så jävla mycket av sina misstag. den här gången har jag bara fått höra hur jävla bra jag är och det stärker verkligen än själv. jag bryr mig inte och jag mår så jävla bra. jag ska aldrig aldrig i hela mitt liv lita på någon på det sättet. det är kanske lite tragiskt, men tyvär så måste det vara så. men egentligen vad gör de? jag har ju klarat mig i 18 år innan utan att lita på någon, då klarar man nog det igen

Kommentarer
Postat av: jonna

De är det som är så jäkla bra med dig att du bara biter ihop och går vidare istället för att gräva ner dig, det gör du så rätt i! Och du har alltid mig och dina andra vänner som du kan lita på ska du veta!:)

2010-01-17 @ 19:52:38
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0