fullspäckad dag

igår vad det lite småtråkigt att jobba, men ack så mysigt att sova hos mormor:D blev fika, tidningsläsandet och massa mackor med leverpastej OCH gurka, fan det räcker ju med gurka på macka, hur gott som helst!:D



idag har jag haft massor för mig:D

vaknade jätte skönt vid halv 11, mormor gjorde gröt men jag tänkte: jag ska fasen äta redigt denna morgon så jag åt... fläskpannkaka:D dåligt gott!! mormor är bäst på de. med hennes nygjorda lingonsylt =)

tog med mig mormor på en promenad, det behövde hon verkligen =) fick skynda in till stan för att träffa linda =) precis när jag kom till H&M går jag mot skinnjackorna... och där hänger den, en 34 längst fram som bara ropa efter mig!! (var där igår och då fanns minsta 38, och i birsta var de helt slut) så jag vart öööverlycklig :D hittade äntligen en tunika som jag vill ha! (se bild nedan)

lycklig trippade jag hem och fixade mig inför träningen.. blev ett afro-inspirerat kl halv 5, kanon bra som jag hel klart ska börja gå på! dock är min träningsvärk ÄNNU värre nu så blir skönt att slappa i helgen;)

pappa kom och hämtade mig och jag övningskörde till birsta, kollade på massa kök&badrum för jag har lite smorda planer om mitt kommande boende, de kommer bli super tror jag;)

hungrig som satan kom jag hem och käka fil,musli&jordgubbar MUMS:D har degat i soffan, kollat på halv 8 hos mig och även rensat massa kläder. tänkte skänka bort till behövande, för jag har verkligen MYCKET kläder(har jätte svårt att slänga bort) haha. så nu får vi se var de hamnar =)

skulle vara med linda nu men hon var för trött efter jobb, kan jag förstå.. jag är helt död i hela kroppen så var nog lika bra =) blir tidigt för imorgon jobbar ja 12 timmar och sen en hel natts festande ;)


skinnjacka H&M, 399:-



såhär såg den ut på(jätte svårt att få till bra bild:p)



Tunika 99:-



köpte även en lika i blå! och titta så söt den är på axlarna:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0