girls

poppar musik, kanske bagarn ovanför vågar visa sig då? ska inskaffa mig nya bra högtalare när pengar finns.. om jag kanske inte får låna pappas bas från discoteket?;) de vore grejer de ;)

är på förjävla bra humör, varför älskar jag livet så jävla hårt för?:D önskar miss lady gaga kan göra en hit i sommar man kan spela sönder och bara känna sommaren 2010!!!

snart kommer sandra&stoffe. inatt kommer elina

grattis jonna på 18årsdagen!!!!!!!!!!!! imorgon blir det party kan jag lova :D

tycker förresten mina läsare rasat drastiskt, vad har hänt? ska man kanske behöva göra ett nytt videoinlägg? det återstår att se


Kommentarer
Postat av: elina

2010-01-28 @ 19:22:03
URL: http://elinaulander.blogg.se/
Postat av: elina

Älskar dig vännen! du är bäst!

2010-01-28 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0