glad

hejsan svejsan alla glada människor!! =) jag är verkligen på bra humör, inte sådär sprallig utan lite mallig, eller ni vet när man har ett leende på läpparna hela tiden:D

imorse vaknade jag av en äcklig dröm, sen höll jonnas grannar mig vaken till 10 då jonna äntligen vakna!;) på bussen in till stan satt en alkis bakom mig&jonna så jag fick sitta med halsduk för munnen hela vägen, jätte fjantig kände jag mig, men alltså den gubben lukta hela bussen!

har varit på en prommis och ätit min favvo: fil,banan,musli :D ska iväg och jobba hela kvällen snart, ska faktiskt bli skönt =) har planerat att sova över hos mormor också, supermys!!
hoppas alla har en bra dag! =)

fick en skylt med jenny på förra veckan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0