måndag&tisdag

Måndag

Var ut på en skön lång promenad när jag vaknat. Jobbade 12.50-22.15, gick bra och jag kände att jag hade ett leende på läpparna hela dagen, varför?:D

Moster stod utanför jobbet helt utan förvarning?! Så slapp gå till sandra :D vi öste på med surret till hundra och blev uppe liiiite för sent. Sov kanon inatt, eller ja om man jämför med gårdagen. så mysigt hos sandra, älskar hennes varma rum :D

 

Tisdag

Vakna vid 8? Var ett jävla liv hos sandra, herregud vad jag är lycklig att jag bor ensam! Jag som brukar klaga på missis små ljud :P

Var hemma vid 11, blev storstädning av allt gammalt, så nu finns inget kvar!!! Skönt

Gick till mormor och var där tills träningen 16.30 =) satan vilken träningsvärk jag hade då kände jag, riktigt jobbigt att träna då:p

hemma kokade jag gröt med avokado, var ett tag sen nu! tog bussen till jonna där hon&nadja var :D såg först på "pirates of carabian" som jag glömt helt, grym film! blev sen 2 avsnitt paradise hotel som jag aldrig brukar se, men de är rätt roligt ;) jonna och jag sov i hennes jätte säng, låg och surra som några tokar om framtiden:D vi tänker verkligen EXAKT samma om vad vi vill göra! jätte mysig kväll hade vi iaf ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0