onsdag & torsdag

onsdagen jobbade jag 11-17. påvägen reklamerade jag ett par skor så fick 400 i kontanter:D:D det lönar sig att spara kvittot!! dock försöker de alltid slingra sig, denna gång sa hon "du måste ha kvar kartongen" också kollar jag på kvittot "endast vid öppet köp behövs kartong, vid reklamering enbart kvitto" HAHAHA lite jag garvade åt tjejen som försökte vara så "duktig"
kvällen ängnade jag framför tvn med fruktsallad och musli:D skottade även hela gården, det hade man mycket för... INTE

för på torsdagen när ja vakna runt 10-tiden hade det snöat igen! aldrig att jag skottar igen:D packade mina träningsgrejer och gick till mormor. åt go frukost med gröt och MINST 10 hårdbröd mackor. mormor hade köpt en ny sort med en jättegod krydda i, det gick inte att sluta äta :S vi har surrat och myst hela dagen, älskar verkligen att vara hos min gos-mormor!! =)
blev även en tallrik lasagne innan träning.. det var inte smart, hela passet var en plåga:(
nu ikväll har jag tvättat för fulla muggar. kollat på tv: en annan del av köping, halv 8 hos mig, american pie-the wedding. super bra tv-program ikväll:D väntar på elina nu, kommer nog somna innan hon kommer... så sjukt skönt att vara ledig :D imorgon har vi massa planer för oss min tjej&jag, ska bli sååå mysigt att ha henne här tills lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0