sandra

idag var jag ledig men vakna 9 trots min lediga dag! blev gymmet och sedan mormor-besök =)

gick in till stan för att möta upp min tjej sandra! jag hittade massor... jeans, skor, tröjor, underkläder... allt var så sjukt snyggt så sket i plånboken!! lägger upp foton senare =)
vi avslutade det hela med fika på barista i soff/sängen? den man ligger i iaf! åh gud så mysigt det var, vi surrade om allt som hänt de senaste dagarna vi inte setts(vilket är mycket) :D sandra tog en varm macka och latte, jag tog en jätte latte! har varit sugen på de i år och dar:D

träffade pappa på clas ohlsson där jag fick lite saker av han, visar foton på de imorgon:D övningskörde och har förövrigt bara hunnit se paradise&rensat min äckliga fläkt i badrummet, inga kommentarer :D

älskar mitt liv!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0