toppen helg

 

fredagen jobbade jag 9.50-18.10 och gick sedan hem för att fixa mig. hann bara komma ur duschen så var sandra&stoffe där :D stackars stoffe fick vara med när vi fixade oss i år och dar haha ;) blev massa surr som slutade med att vi dansa till "bad romance" som vanligt ;)
var på momento där det blev dans heeela kvällen, träffade också elina som skulle haft "myskväll" avisst gumman ;) rolig kväll blev det iaf :D

lördagsnatten sov jag otroligt dåligt, mådde så dåligt. vaknar varje sekund känns det som, bara för att man tror man ska sova över.. jobbade 11-15 på hus&rum. var väldigt dött där, men ibland kom strömmar med folk!
sprang till mormor för jag var så hungrig :P där blev de först mackor och tomtegröt, 2 timmar senare stuvade makaroner med falukorv :D ÅH jag som var så sugen på de!
fick skjuts av moster till sandra och sen kom stoffe dit också :) gick och köpte världens största fruktsallad med gammeldask vaniljglass, supergott :D kollade på beck och sen fick jag skjuts av stoffe hem, snällt =)

söndagen vakna jag av ett sms som gjorde mig ganska så förbannad, eller inte smset utan samtalet senare. finns inget mer att säga!
jag valde att träna och vilken tur för det var huuur skönt som helst :D var 75 minuters styrkepasset, mitt favvo! passade på och betala gym&jympa kortet också, skönt att få det överstökat :)
kvällen ägnade jag hos mormor med moster, blev bongolotto och johan falk:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0