en riktigt sommarhelg :D

och det är ingen överdrivt!! bästa helgen på länge(och så säger jag varje helg) men den här var grym;) min älskade vän elina fyllde 20 o de har vi fira heeeela helgen ;) inte skadade värmen på 30 grader helller :D

fredagen, sol&bad hos åkerberg, godaste salladen hos far, urtrippad utgång med elina med stooora minnesluckor hahhaha!!!





såhär var min sko på lördagsmorgonen... jahaa vadfan hände???? vart är elina??? kom jag ut igår??? ja ni fattar...hahah



lördag, bakis/ssolning/födelsedagsfirande hos elina i skönsmon :D



kl 5 på morgonen innan vi GICK hem och mina skor pajjade totalt... haha vilken jävla kväll!!!



söndag o världens jävla sjukaste morgon som vi håller för oss själva föralltid;) varit på alnö hela dagen med elinas släkt ätit god mat o tårta o varit allmän död;)



o slutligen grattis till min älskade vän, du är bäst!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0