gatufesten

min kropp verkligen värker och jag kan väl sammanfatta gatufesten med : fylla fylla fylla, blå märken, mysiga middagar på stan, för mkt vin, rangliga ben, roliga förfester, sol, ångest, spya... de värsta hemligheterna håller jag för mig själv, man vet ju aldrig vem som läser, MEN kul vare ;) nu blir det en ren vecka där jag ska sköta om min stackars kropp!! idag har både lyckats trycka i mig en 109 kronors pizza och en kladdkaka, men ganska värt de faktiskt;) MEN ren vecka till veckan som sagt!

och juste får inte glömma, jag o elina träffade joel kinnaman på självaste gatufesten!!!! hur stor är chansen??? dö snygg och de värsta är att elina skakade hand med han!!! tyvär ingen bild, lite pinsamt och fråga, men lite ångest såhär i efterhand...

inge mkt foton tackvare liiite för mkt alkohol, men här är några;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0