regnig söndag

idag var det inte allt för roligt att gå ner till jobbet i spöregn, hua vad opepp jag var. första gången i sommar som jackan fick åka på. men nu är jag äntligen hemma o ska dega i soffan heeela kvällen, med mitt vanilj te såklart =)

helgen har bjudit på birsta tripp med lilla sandra, dessvärre ingen shoppinglycka, men kanske lika bra! utgång med elina o gänget, intressant kväll med mkt vin o goda mjölkdrinkar, och tur att jag hade elina med mig hem, ha ha.. har äntligen fått se "nya twilight" filmen på bio och mulat i mig älskade nötter med linda som sällskap:D haft besök av en ledsen filur och lite större shoppinglycka i stan(skitfina svarta byxor)händelserik helg de gillar jag ;)

fredags hos elina ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0