tynderö + stugan

hääärlighelg mmmh!!
fredagen fick jag efter mkt om och men byten blabla LEDIGT!!:D åkte med jonna,robin o marcus till tynderö på dagen o sooolade!! åkte båt, tog ÅRETS FÖRSTA DOPP(!!!) och njöt nå jävust på bryggan i solen medans folket ramla in.. blev grillning, bastning, badning, vin...;) mm älska tynderö o sommaren!!

lördagen fick ja skjuts av dalle enda till södermalm, skitsnällt! jobbade på också ringer pappa helt plötsligt o säger att johan ska in till gussjön så fick åka med honom efter jobbet, tur man har :D blev dock sent, 23 var vi där efter kört fel i skogen haha! blev iaf ett dopp och bastning innan läggdags på överslafen med sovsäcken och regnet smattrandes på taket, myyys =)

söndagen var de kanon väder låg på bryggan med ullis o stekte =) blev go grillning, lite fiske,ja fick en aborre rätt nöjd även fast niklas fick stor gäddan... vart hos mommo på kvällskvisten äte massa fläskpannkaka o massa gotta såklart, fick bli lång prommis till kuben eftter ;)

ny vecka imorgon.. pratade med elina förut har redan planerat helgen så nu längtar ja ihjäl mig ;) fan helger är de bästa med hela veckan, skulle aldrig klara mig utan dom!!! nämen godnatt, lite bilder får ni såklart pussen

tynderö



gussjön



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag måste bara få fråga vad färgen du färgar håret med heter? sjukt snygg färg!

2010-07-21 @ 20:01:50
Postat av: Anonym

jag har alltid en intensivtoning i färgen mörkbrun, kommer inte ihåg vilken sort men tycker alla hårfärger i mörkbrun blir samma =)

2010-07-22 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0