vardagsmat






sitter tragiskt nog och kollar in höst mode och längtar en gnutta, men bara en gnutta till alla dessa stickade kläder mmmmh. det är ju faktiskt regn och mulet väder då får man tänka bort sommaren ett tag.

idag har jag bestämt att inte göra något, ni vet bara sånt man känner för eller borde göra.. pappa kom precis in med nya dammsugarpåsar så nu ska det dammsugas. annars står tvn på med z-tv på o missi ligger o myser bredvid mig i stortäcket. hade tänkt att äntligen få träna MEN, imorse hade jag en halvtimmes lång hostatack(men somnade om eftersom jag var helt död) så haft skönsovmorgon utom de o denna jävla mobil som alltid ringer sjuka tider på dygnet!!

igår körde jag ett dubbelpass på hemköp, började 7.45 o gick hem 22.15.. hade 1,50 timmes rast då bjöd morsan på lunch på tant ansi och fröken sara =) kycklingsallad med hollumi och den imponerade faktiskt inte speciellt..  visste ni förresten att i norge där får man inte köpa öl efter kl 20 på kvällarna, 18 på helg och inge alls på söndag? en norsk kom igår till kassan och sa "det bästa med sverige är att man får köpa öl på kvällarna" ganska sjukt! btw så reklamerade jag mitt tionde par skor i veckan, morsan vart riktigt impoponerad ;) så imorgon ska sandra få hjälpa mig att hitta ett par nya älsklingar ;)

nä nu ska jag fixa med tvätten, kanske ta en prommis innan jobbet ikväll? kuben har blivit min nya favvo-pommisväg =) ledig 2 dagar efter kvällsjobbet ikväll!!!! och imorgon är det fredag.... vilket betyder feeeest:D pössen

Kommentarer
Postat av: jonna

visste du att man bara kan köpa frimärken på posten där också:S haha

2010-07-23 @ 07:45:04
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0