vilket jävla sug

drog precis fram dammsugaren där pappa nyss bytt påse, OCH HELVETE VILKET JÄVLA SUG!! nog visste jag att pappa sa något om "den bästa dammsugaren på affären" när jag fick den i 17årspresent(och ja det var ju förjävla kul o få en dammsugare när man äntligen fyller år) och sen dess har jag nog aldrig bytt den där jävla dammsugarpåsen, alltså 3 år sen i oktober? HAHA! när mamma skulle dammsuga här sista hade påsjävlen sprängts och all skit hade åkt in i motorn hahah!!! hon trodde den pajjat nu, men de kan jag garantera er att den inte gjort;) jag som trodde missi vant sig vid dammsugaren men ikkesannikke nu flög hon åt bara helvete när jag drog på den för fan vad högt det lät och jag tror nästan parkettgolvet följde med Hahahha fan vad dryg jag är, svär gör jag också hualigen. men det var ett jävla bra sug på den...........

btw mamma hittade 33 kusar i mitt kök när hon tjuvstädade här... det är väl normalt? ni har väl också de bland maten och tallrikarna?

Kommentarer
Postat av: elinaa

2010-07-22 @ 16:31:43
URL: http://elinaulander.blogg.se/
Postat av: elina

fan det blev blankt, :P



Tänke bara säga att det var det roligaste inlägget ever :P

hahaah! fy fan sitter och as garvar för mig själv :D

2010-07-22 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0