lite uppdatering

tjena tjena mittbenor!!! här har ni är jävligt slut jenny men lite måste ni ju få veta om vad jag har för mig..

förutom att jag jobbat har jag gått härliga promenader runt vackra sidsjön, spelat nintendo med stoffe som fick många gamla minnen att poppa upp, även mitt otroligt dåliga tålamod till spel och fula språk... men kul vare ;) igår for ja till elina efter jobbet, blev tjejkväll med hårfärgning, fruktsallad, nya wallanderfilmen och elina lyckades även få mig att se true blood så nu lär man bli fast i de, tack för de stumpan!! idag hade vi lång sovmorgon tills elina klocka ringer som hon aldrig hör så jag måste putta i henne tusen gånger, haha alltid samma visa!! varit på birsta-rean hela dagen, hittat massa fynd(!!!), ätit nya mc-flurryn(supergod) inte hittade vi alnö-busshållplats heller haha!! så stackars tomas fick hämta oss också! ikväll har jonas&jag kockat tacos som slutade med att vi åt själv haha! vi har en pappa som är arbetsnarkoman :) har precis kommit in från en prommis med mamma runt sjön, underbara väder!

kanske uppdaterar något mer imorgon innan jag drar till jonna, annars får ni har en förhoppningsvis party-fylld midsommar, det ska vi iaf ha ;) PUSS PÅ ER

sidsjön, såå vackert =)




min bästa gnuggare har precis gnuggat färg i skallen min, kalluffs hela håret;)



go fruktsalladen o mys =)




nya maräng mc flurryn i solen, njjutning =)



tacooo =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0