shopping och bilbingo

den här dagen har verkligen varit bra!! eller rolig då;)

började med gymmet och sedan mys hos mormor<3 känns alltid som man kommit hem från ett spa när man varit där, gosan.

blev birsta med linda där jag hittade massor av kläder:D shoppa kläder mår man nå jääävust bra av ;) fick med mig 2 jeans, 2 sköna t-shirtar, tygskor, lila nagellack, 2 armband, 1 par örhängen, vit nagelpenna + 2 midsommarklänningar som ni får se på midsommarfotona;)



brummade iväg i stoffes "raggarbil", ja den låter som de iaf haha.. skulle hitta till kovlan och ett under att vi hittade till den där jävla bilbingon.. kom 3 min itid och alla bilar stod och tokvänta också kommer vi i vrålåket som låter som jag inte vet vad haha!! skynda oss ut och "leta" spelbrickor.. några tjurkärringar säger att vi måste skynda om vi ska spela, hittar tillslut spelbrickorna och springer till bilen, hinner precis! jaha sen då.. hur fan spelar man?! han bara ropar upp massa siffror och jag orkar inte ens förklara hur vi spelade på första banan.. men det var helt fel hahahah! fick ringa mormor och fråga, eller rättare sagt viska, för där var det helt knäpptyst och man hörde t.o.m. fåglarna kvittra, hahahah!! vi satt och viskade och fattade ingenting tills jag träffade en bekant som hade 4 jävla brickor och vi som hade fullt upp med våran enda haha! så då lärde vi oss spelet och jag kan säga att jag var ett jävla nr från tusen spänn!! tror han ropa 10-15 nr men inte min 35 less!! så nu har ni fått vår kväll i detalj, nästa gång blir det iaf att komma itid/ha spelbrickor&duttpenna ;)



vi avslutade kvällen med killbill 2, vet inte vad jag tyckte faktiskt.. nu är jag trött men på bra humör, mkt tackvare min bästa vän som jag ska få träffa i helgen och rööja :D längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0