sommaren är här

tar mig väl tid o blogga lite, vill helst sova...

var inte beredd på att sommaren skulle vara här när vi kom hem i onsdaags.. jag hade lixom halsdukar&jackorna kvar, men är bara att slänga ner i kartongen wihoo;)

efter att ha jobbat hela dagarna for jag ut till edsgården igår så fort jag slutat, blev jäätte god grillning, vin, dans och annat galet med mina älskade timrå-vänner :D sjuuukt rolig kväll;)

idag har jag firat nationaldagen på stan med mamma, mormor och päran. sjungit nationalsången och stekt på stadshusverandan hela dagen... mys!! avslutade kvällen hos mormor med hennes hemmagjorda köttfärslimpa och lite gotta till bingolotto på kvällen =) gick hem på kvällen och kände verkligen att sommaren är här! U N D E R B A R T ! ! !

foton sedan gårdagen ;)


Kommentarer
Postat av: jonna

jävlar vad stort ansikte jag hade på näst sista bilden!! hahaha

2010-06-07 @ 18:41:10
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0