morgonmys med missi

missi och jag hade mys-time nyss, snoozade lite ni vet. hon kom och jamade och jag släppte in henne under täcket där hon låg med bara huvudet ovanför täcket - precis som jag. jag böjde ner mitt huvud under täcket - missi gör likadant, samtidigt som hon dingar huvudet i mitt för jag slutat klappa henne. jag tar upp mitt huvud för det blir för varmt - missi gör likadant. vi kollar på varandra, jag med min äckliga andräkt och ruffsiga hår - missi med sin blöta nos och kurrningar... HAHA

nu har jag MTV på  högsta volym med lady gaga, läser H&M sommar katalog och dricker jordgubbste.. bara sommren som fattas utanför mitt fönster:D

Kommentarer
Postat av: wil

åh vad sött :)

2010-03-24 @ 22:17:52
Postat av: jenny

visst är hon :D

2010-03-24 @ 23:52:31
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0