tisdag

klockan 7.20 ringer pappa från thai(jag var tvungen svara eftersom jag inte pratat med han på 3 veckor) han säger"haha du ligger väl inte och sover" för han visste ju vad klockan var i sverige!! och ni vet ju hur lätt det är att somna efter de, sover jag eller är jag vaken, känns det som. 10 bankar någon på dörren(vet fortfarande inte vem fan det var) samtidigt ringer mamma, och precis när jag pratar med henne ringer ett dolt nr som lämnar ett mystiskt röstmedelande:S någon ville verkligen ha upp mig:S ont i magen som ett svin var det bara att pallra sig upp

tog ett bad uppe hos mami innan sandrus kom dundrandes med bilen, HAHA!! vi var på birsta hela dagen, fikade, handlade kläder och strosade på ikea där sandra fick fnatt :-) vet hur det är precis när man skaffat eget!

jobbade kväll på hemköp som bara ruuullade iväg. moster min ängel kom smygandes med bilen bland stenhusen i stan när jag slutat HAHA hon är rolig

Kommentarer
Postat av: sandra

tur att någon kan komma "smygandes med bilen" ;) hahah

2010-03-24 @ 17:20:03
URL: http://sandrawallstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0