again again

vi kör lite på ett bildspel

igår efter jobb på hus&rum brummade jag till sandra och surrade igen några veckor;-) fick se hennes nya supermysiga lägenhet och hennes pojk som spelade gitarr och sjöng så man bara drömde sig bort till sena sommarkvällar :D bjöd på fika gjorde sötan också



har varit på stan med min älskade elina idag, och självklart åt vi baguette vid ån =) mys!!!




efter 6 timmars shopping är jag redo för turkiet!!!:D




elina och jag smakade denna goding idag, magnum hasselnöt, riktigt god!



var till mormor&moster efter det och åt toast med oboy, mumma :D



och slutligen.. ja ännu mera, godis och marabou med linda ikväll. orkade inte ens säga hejdå till henne haha :D ska slänga det åt helvete känner jag. upp 6 imorgon yeyy(Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0