no more black

jag har ju shoppat en hel del förra månaden trots att jag skulle spara mig till sthlm.. här kommer en del, och som ni ser, inget är svart ;-) för jag har en ny regel sedan en månad tillbaka: allt utom svart!

lite myskläder =) 2 linnen för 99, bik bok




2 leggins för 149, bik bok



linda och jag fynade denna från H&M som är sååå snygg!



my lovely klockiiish! numera kan jag sova hela nätterna(för nu kan jag stänga av mobilen och slippa väckande sms/telefonsamtal) tror det var rea(49:-) på ur&penn :-)




min underbart snygga jeans-dress!! H&M 299:-



fyndade denna söta sminkväska på H&M, 20:-



söt blus från gina tricot



blus H&M



klänning H&M, kostade bara 79 har jag för mig! kap:D



söt kjol H&M, bara 99 kr!



och slutligen denna sommriga klänning som jag köpte för fleeera veckor sedan från H&M garden collection, det enda plagg jag hann köpa innan allt tog slut :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0