sjuk

och det är jätte jätte synd om mig.. faktiskt:( nu saknar man verkligen att bo hemma - man blir ompysslad! nu är jag alldeles ensam och ingen kommer med nyponsoppa eller bäddar ner än:(((((

dessutom har jag haft 3 stängningar den här veckan = jobbigt. självklart blir min förkylning ännu värre! nu har jag lock för öronen, äcklig snorig näsa och slem i halsen, blää! jag kommer bli riktigt riktigt sur om jag inte har smak på lördag då vi ska göra god mat, fan för mig då!! dessutom är jag grymt jävla sugen på något och min kyl innehåller enbart havremjölk,mmmmh vad gott. eller inte

nu ska jag se satc avsnitt resten av kvällen. har försökt gjort det lite bättre med myskläder, ljus, filtar och te, men de känns ju inge bättre....

idag på jobbet gjorde jag en riktigt fruktsallad med sharon, kiwi, jordgubbar, päron, banan, passionsfrukt, bara för att få i mig tusenmiljarder C vitaminer så jag blir bättre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0