sthlm och lady gaga imorgon!:D

äääntligen ska vi åka!! kommer bli bäst :D

min dag började med en joggingtur runt sidsjön =) har fixat och trixat hela dagen. även varit på birsta med mummy =) köpte lite små saker, alkohol OCH EN KAMERA :D den är sååå fin och superbra! blev middag och halv 8 hos mig hos mamsen och pär, älskar deras utebalkong =)

har sprungit runt som en tok och provat kläder och packat hela kvällen.. hatar packa, blir som en äkta perfektionist och får inte missa minsta lilla pryl, för då är det katastrof! hittade tillslut min gaga-outfit, ni kommer dö, eller elina åtminstone ;-) har tagit en liten paus från allt nu.. har grymt ont i magen efter mammas goda mat.. tortelinis ostsås och lövbiff, åt lite för mkt.. blää hatar magont!!

min fina:D



har kanske glömt bort och berätta att min älskade plattång gick sönder för några veckor sedan.. så köpte denna som är minst lika bra!







glömde ju helt bort och lägga ut foto på denna snygging från H&M!



och även denna, från H&M såklart =)


Kommentarer
Postat av: matilda

en sån kamera har jag också:D ha superkul nu gumman:D <3m

2010-05-07 @ 09:55:05
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0