tillbaka till vardagen

stockholm bjöd på fylla, drinkar på drinkar på drinkar, hotell, resturangbesök, shopping, badning, bastning, skybar, dans, krogar, skratt, ilska, skrik och tårar, ja jag grät på lady gaga Hahahah!! fyllekajja som man var, men då fattar ni hur underbart grym kvinnan var!!

nu är jag hemma efter en svettig joggingrunda runt sidsjön! äter thai-maten som jag inte hann äta innan tåget gick igår;-) mamsen är påväg hit så ska jag visa mina grymt snygga kläder jag köpt, och dessutom smida planer för morgondagans bravader. bir mitt traditionella 12-22 pass idag med stickaaaan och höra om personalfesten jag missade ihelgen buhu... nä, jag ska skryta om lady gaga för hon var miljoner gånger bättre!!!!




lady gaga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0