english in ma azzz

heey! sitter och skriver ett brev till min "pen friend" på engelska såklart, haha tycker de ordet låter kul;) har en ganska stor ångest över att jag sket i skolan totalt på högstadiet, och nu syftar jag mest på den engelska biten, jag är verkligen dålig på engelska!! sjukt pinsamt, jobbigt och allmänt störande. jag vill kunna engelska mest av allt! men grammatiken dödar mig just nu.. hade förövrigt en "debate" på engelskan imorse, vad ska man säga? prata om skolsystemet på engelska en halvtimme är väl inte min starka sida haha... tur ja har nadja&jonna med mig på lektionerna;)

har väääldigt ont i ryggen just nu, har packat upp varor hela dagen på jobbet.. blää. jo förresten, min farmor fyllde hela 85 år idag, vi var och firade henne förut :) hon är min förebild när det gäller att vara ung för sin ålder, rapp i käften och stenklar i skallen, de är så de ska vara;)

visst är min nya bok fiiin?? :D den är på engelska, har läst 12 sidor på 2 veckor hehhe....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0