monday

idag hade ja o nadja engelska på morgonen, åhhh ja blir bara mer o mer stressad för varje lektion, sjuuukt mkt o göra o sjuuuukt svårt.
har äntligen varit ledig o fått träffa mitt hjärta mormor o käkat frukost  där, önskar jag kunde vara där varje dag! morsan bjöd brorsan i mig på middag senare , lövbiff räkor ostsås o potäter, jävla blandning men gött;)
har varit på en prommis med elina nyss, visat henne mina promenad-kvarter;) de ska bli vår nya vana!! så skönt o mys att gå på kvällen o surra =)

ligger och ser på "lite sällskap" med fredrik o filip nu... älskar verkligen alla sjuka program som finns nu;) nä snart blir de sova, upp 6 o jobba imörra, sov gott sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0